E-poe üld- ja tellimustingimused

E-poe üld- ja tellimustingimused

1. Tingimuste ulatus ja kehtivus

1.1 Käesolevad Schbot Robotics OÜ (edaspidi müüja) e-poe üld- ja tellimistingimused (edaspidi nimetatud tingimused) kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi ostja/tellija), kes kasutavad www.mamibot.ee e-poodi (edaspidi e-pood), tellivad e-poest kaupu ja teenuseid (edaspidi kaup), sealhulgas sõlmides e-poest kauba ostmiseks ostu- müügilepingu (edaspidi müügileping).

Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab ostja, et ta on müügilepingu tingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid.

2. Kaupade ostmine ja tellimuse vormistamine e-poes

2.1 E-poest on võimalik osta neid kaupu, millel on link „Lisa korvi“. Kauba hind ja kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne kauba hinna muutumist, rakendub tellimuse hetkel kehtinud hind.

2.2 Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata järgnevatel juhtudel: kaup on laost otsa saanud; tegemist on e-poe „Tellimisel“ staatusega kaubaga, mis on laost otsa saanud; kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu.

2.3 Ostukorv ja tellimuse vormistamine

Ostukorvis olevate kaupade kogust võite muuta. Kauba tellimiseks valige sobiv tarneviis. Tarneviisi täpsustused küsitakse edaspidi tellimuse vormistamise lehel. Kaupa tarnime Itella SmartPOSTi pakiautomaatide (3.85€), Omniva pakiautomaatide (3.85€), Omniva postkontorite (4.00€), Omniva kulleri (6.00€ ) ja DPD Pickupi (3.85€) kaudu. Laos olevate toodete tarneaeg on 2-5 tööpäeva ja tellitavate toodete 3-4 nädalat. Tootepõhine tarnaeg on välja toodud tootelehel.

Kupongit saab kasutada avades lahtri „Allahindluse kood“ ja sisestades enda kupongi koodi „Kupongi kood“ kasti ning vajutades nupul „Lisa Kupong“.

Kinnitage oma tellimus, vajutades nupul „Esita tellimus“ ning Teid suunatakse maksma vastavalt valitud makseviisile. Makseviisi saate muuta eelmises etapis. Soovi korral saate registreeruda Mamiboti e-poodi kasutajaks. Valige tarneviis ning vajutage nuppu “Edasi”. Teile ilmub Tellimuse kinnitamiseks ja ostu sooritamiseks vajalik lõplik makseviisi valik. Valige makseviis ning tasuge oma ostu eest. Tellimuse vormistamisel tuleb olla tähelepanelik, sest sellest sõltub tellitud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.

E-poes saab tasuda:
Pangalinkidega: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank.
Järelmaksuga: ESTO järelmaks (www.esto.ee)
Kõik arveldused toimuvad eurodes ja hinnad sisaldavad käibemaksu.

Schbot Robotics OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Schbot Robotics OÜ ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Müügileping loetakse sõlmituks arvates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Schbot Robotics OÜ arvelduskontole või järelmaksulepingu allkirjastamise hetkest. Tasumata tellimuse kinnitust müüja poolt ei täideta.

2.4 Kaupade eest tasumine

Toodete eest on võimalik tasuda: internetipanga kaudu (Swedbank ja SEB pangalinkide kaudu). Järelmaksuga on võimalik tasuda, klikkides tellimuse kinnituse leheküljel nupule „maksa järelmaksuga“ ning järgides ekraanile kuvatavaid juhiseid.

Kinkekaardi ja krediitkaardiga on võimalik tasuda, vajutades vastaval makseviisil ning järgides ekraanile kuvatavaid juhtnööre.

Peale makse sooritamist saadab e-pood Teile Tellimusekinnituse ning arve.

Kõiki Mamiboti e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Schbot Robotics OÜ esindajatel puudub ligipääs vastavatele krüpteeritud andmetele.

2.5 Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

Kaup toimetatakse ostja poolt tellimuses sisestatud tarneaadressile. Tarne teostamise kohta teavitatakse ostjat tellimuse vormistamisel märgitud kontaktandmete vahendusel. Tellitud kauba transport teostatakse vastavalt tellimuse vormistamise hetkel kehtivatele transporditingimustele.

Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Schbot Robotics OÜ ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

Kaup antakse üle vaid ostjale ning saatelehe alusel. Enne saatelehe allkirjastamist vaadake kauba pakend hoolikalt üle ning pakendi kahjustuste korral tehke vastav märge saatelehele. Katkise pakendi korral on Teil võimalik keelduda saadetise vastuvõtmisest ja/või teavitades sellest koheselt Mamiboti klienditeenindust aadressil info@mamibot.ee.

Kolmandale isikule antakse kaup üle volituse olemasolul (sealhulgas juhul, kui ostja on määranud tellimuses kauba saajana kolmanda isiku). Müüja võib volitada kauba kätte toimetamiseks kolmandaid isikuid (sealhulgas kasutada kullerteenust).

Kui ostja ei tule kaubale järele hiljemalt 14 (neljateistkümne) päeva jooksul pärast kokkulepitud kauba kättesaamise kuupäeva, loetakse, et ostja on müügilepingut rikkunud ning ta ei soovi kaupu. Müüjal on õigus müügilepingust ühepoolselt taganeda ning nõuda kahju hüvitamist (näiteks kauba hoiukulusid) ja tasaarveldada müüja poolt kantud kahju ostja poolt ette tasutud summadega.

2.6 Müügilepingust taganemine ja kauba tagastamine

Tarbijal on õigus taganeda müügilepingust 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates kauba kätte toimetamise päevast.

Müügilepingust taganemisel peavad kaup ja pakend olema kasutamata ning komplektsed. Taganemise korral kuuluvad tagastamisele kõik müügilepingust tulenevad kingitused ning teised lisaväärtused.

Kasutatud või mittekomplektse kauba tagastamise korral on müüjal õigus tasaarveldada kauba väärtuse vähenemise kulu ostjale tagastatavast ostusummast. Samuti on müüjal õigus tasaarveldada kingituste ja teiste lisaväärtuste tagastamata jätmise korral nende väärtus kehtivas jaehinnas.

Müügilepingust taganemisel on müüjal õigus tasaarveldada tagastatavast ostusummast transpordikulu.

Juhul, kui ostja ei tagasta kaupa 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamise päevast, on müüjal õigus taganemisavaldust mitte rahuldada.

Kauba tagastamise soovist ning müügilepingust taganemisest saab teatada aadressile info@mamibot.ee.

Müügilepingust taganemisel saab kaupa tagastada Mamiboti esindusse, mille aadress on toodud kodulehel www.mamibot.ee. Kauba saate tagastada posti teel Schbot Robotics OÜ e-poele aadressiga A.H.Tammsaare tee 47, Tallinn 11316.

Ostusumma koos saatmiskuluga tagastatakse 14 päeva jooksul peale seda, kui on esitatud taganemisteade. Müüjal on õigus viivitada tagastamisega kuni tagastatav kaup on jõudnud müüjani või tellija on esitatanud tõendi, et toode on tagasi saadetud. Pangalingi või ülekandega tasutud summa kantakse tagasi kontole, millelt tasutud summa laekus ning vastavalt tellimuse vormistamise makseviisile. Krediitkaardiga tehtud makse puhul esitatakse tehingu tühistamise avaldus kaardimakse keskusele. Järelmaksuga ostu puhul tühistatakse kehtiv järelmaksu leping e-posti aadressile info@mamibot.ee saadetud kirjaliku avalduse alusel. Kinkekaartidega maksmisel tagastame ostusumma kinkekaartides.

Tagastamisvorm on leitav SIIT

2.7 Müügilepingu tühistamine

Teil on õigus tühistada oma tellimus peale kauba eest tasumist, kuid enne kauba kohaletoimetamist ilma lisakuludeta. Müügilepingu/Tellimuse tühistamiseks tuleb saata vastavasisuline teade koos müügilepingu numbriga e-posti aadressile info@mamibot.ee. Müügilepingu tühistamise kohta saadetakse kinnitus.

3. Andmete kaitse ja töötlemise põhimõtted

3.1 Müüja tagab ostja andmete sh. isikuandmete kaitse ja kasutamise privaatsuspoliitika tingimuste kohaselt ette nähtud korras. Ostja kinnitab, et on tutvunud ja nõus privaatsuspoliitika tingimustega. Lähtudes kehtivatest õigusaktidest ja privaatsuspoliitika tingimustes sätestatust, on Müüjal, ostja nõusolekuta, õigus töödelda andmeid (sealhulgas isikuandmeid) ulatuses, mis on vajalik e-poes kasutamiseks, müügilepingu täitmiseks või müügilepingu täitmise tagamiseks. Muuhulgas on eeltoodust tulenevalt müüjal eraldiseisva nõusolekuta õigus: saata ostjale e-poe teenuste kasutamisega seonduvaid teateid, sh. teateid, mille saatmine on e-poe kasutajate turvalisuse huvides; säilitada ostjate paremaks teenindamiseks ja tehingute tõendamiseks e-poodi sisseloginud ostja tellimuste andmed, sh mõistliku tähtaja jooksul ka nende tellimuste kohta, mida ostja sessiooni käigus ei lõpetanud.

3.2 Kui ostja on andnud Kliendilepingu sõlmimisel või muul viisil ostja poolt tema nõusoleku andmist kinnitava tahteavalduse tegemisega (nt iseteeninduses) nõusoleku andmete turunduslikuks kasutamiseks, kasutab müüja neid andmeid privaatsuspoliitika fikseeritud tingimustel ja eesmärgil sh. ka ostjale teenuste ja kaupade personaalsete otseturundus-, kampaania- ja sooduspakkumiste edastamiseks elektroonilisel teel (nt e-posti või SMS´iga ).

3.3 Ostjal on igal ajahetkel õigus võtta andmete turunduslikuks kasutamiseks antud nõusolek tagasi, saates müüjale vastavasisulise e-kirja või edasiste otseturustuspakkumiste saamisest keeldumiseks järgides tema e-postile aadressile saadetud otseturustuspakkumises olevat juhist.

4. Vastutus ja vaidluste lahendamine

4.1 Tarbijal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul (kaup on puudustega), esitada müüjale pretensioone 2 (kahe) aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Pretensioon tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 2 (kahe) kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Puuduse avastamisel peab tarbija kasutusele võtma mõistlikud abinõud kauba säilitamiseks ja kaitsmiseks, sh mitte kasutama puudusega kaupa, kui kauba kasutamine halvendab veelgi kauba seisukorda.

4.2 Ostjal on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda kauba parandamist, asendamist või taganeda müügilepingust ja tagastada nõuetele mittevastav kaup.

4.3 Schbot Robotics OÜ ei vastuta: ostja süül kauba halvenemise/kahjustumise eest, puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittekorrapärase kasutamise tagajärjel, kauba normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.

4.4 Kui kaubale on müüja või tootja poolt antud müügigarantii, antakse ostjale garantiitingimused kirjalikult koos kaubaga ja/või tehakse need kättesaadavaks elektrooniliselt e-poes.

4.5 Hilisemate probleemide lahendamiseks peab ostja säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud müüja e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja/teenindaja probleemi lahendamata jätta.

4.6 E-poest ostetud kaupadega seotud pretensioonid saab esitada alljärgmiselt: Schbot Robotics OÜ e-pood A.H.Tammsaare tee 47, Tallinn 11316 , e-posti aadressile: info@mamibot.ee. Avaldusi võetakse vastu ka Schboti esinduses, mille aadress on toodud kodulehel www.mamibot.ee. Müüja vastab tarbija kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

4.7 Pretensiooni esitamisel tuleb esitada ka puudusega kaup. Müüja ja ostja sõlmivad seadme hooldus- ja remonttööde kokkuleppe, kui kauba puuduse olemuse ja põhjuse väljaselgitamiseks on vaja kaup saada diagnostikasse või ekspertiisi.

4.8 Kauba puuduste lahendamisel lähtutakse Schbot Robotics OÜ pretensioonide esitamise tingimustest, mis on müügilepingu ning käesolevate ostutingimuste lahutamatuks osaks ning on kinnitatud ostja poolt enne müügilepingu sõlmimist.

4.9 Müüja tagab, et e-poes müüdavad kaubad vastavad Euroopa Liidus kehtivatele standarditele. Nimetatud standardites väljatoodud asjaolusid ei loeta kauba puuduseks.

4.10 Teavet tellimuse kohta saab küsida: E-R telfonil +372 6864077 või e-posti aadressil: info@mamibot.ee.

4.11 Tarbijal on õigus pöörduda pädeva järelvalveasutuse poole, milleks on Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Amet (link) aadressil Rahukohtu 2, Tallinn, 10130, e-post: info@tka.riik.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei suutnud lahendada kokkuleppe teel (link). Kaebuste lahendamiseks lisainfo http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

5. Muud tingimused

5.1 Tootepildid on illustratiivse tähendusega.

5.2 Kaupade hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata. Antud juhul jätab Schbot Robotics OÜ endale õiguse loobuda müügist ning tagastada kliendile raha tema arvelduskontole 10 tööpäeva jooksul.

5.3 Mamiboti e-pood jätab endale õiguse loobuda müügist, kui kaubaga on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 700 EUR’i maksev tolmuimeja on müügis 7 EUR’iga, on tegemist ilmselge veaga. Sellest tulenevalt eeldame, et klient peaks aru saama, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele).

5.4 Toote infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale teie viimast külastust uuenenud. Seoses tootjate andmekaartide puudulikkusega, võib Mamiboti e-poe toote infos esineda ebatäpsusi. Antud juhtul Mamiboti e-pood ei võta vastutust toote andmete õigsuses. Soovitame siiski enne ostu sooritamist võimalusel kontrollida tooteinfo täpsust meie klienditeeninduse telefonil +372 6864077.

 

Kinkekaardi poliitika

  1. Kinkekaardid kehtivad kõigi veebiostude puhul.
  2. Kinkekaardid ei ole sularaha vastu vahetatavad.
  3. Kadunud või tühise kinkekaardi korral ei väljastata ega hüvitata.
  4. Kinkekaarti saab kasutada ainult üks kord.
  5. mamibot.ee ei vastuta teie ees mis tahes kahju eest, mis on tekkinud seoses:
    a. Teie kinkekaardi ostmise, lunastamine ja / või kasutamisega;
    b. Teie suutmatus kasutada kinkekaarti mis on kadunud, unustatud või tühise / vale kontaktandme esitamise tõttu; või
    c. Kinkekaardi kasutamist teie poolt volitamata või kinnitamata isikute poolt.
  6. Me jätame endale õiguse oma äranägemise järgi neid tingimusi muuta, kustutada või lisada.
  7. Kinkekaardi lunastamisega nõustute järgima neid nõudeid ja tingimusi ning meie eeskirju. Üksikasju vaadake meie tellimustingimustest.

Kupongi poliitika

  1. Iga kupong identifitseeritakse kupongikoodiga ja sellel on erinevad nõuded ja hüved. Palun kontrollige oma kupongi allahindluse saamiseks peavad kõik kupongil olevad nõuded olema täidetud.
  2. Kupongi väärtused on täpsustatud kupongil.
  3. Kupongid on ette nähtud ainult ühekordseks kasutamiseks.
  4. Kuponge saab lunastada ainult veebisaidil mamibot.ee
  5. Kupongi ei tohi kasutada koos toodete ostmisega, mida müüvad kolmandad osapooled või nende kaubamärgid, sealhulgas, kuid mitte ainult, mamibot.ee sidusettevõtted või kolmandate osapoolte kaupmeeste (sh mis tahes olemasoleva mamibot.ee-ga lingitud veebisaidid) veebisaidilt).
  6. Mitmekaupade tellimuste korral jaotatakse kupongi väärtus igale üksusele, lähtudes kauba väärtuse ja kõigi asjade koguväärtuse suhtest, va saatmiskulud, maksud ja muud tasud.
  7. Teatud tooted ei pruugi allahindlust saada. See hõlmab uusi esemeid, mida seaduse järgi ei saa teatud riikides allahindlusega müüa.
  8. Mõnda sooduspakkumist ei pruugita kombineerida teiste pakkumistega samas järjekorras. Üldiselt võib tellimuse kohta kasutada ainult ühte kupongi koodi.
  9. Iga kupong kehtib ainult piiratud aja jooksul ja aegub pakkumises märgitud kuupäeval.